Veelgestelde vragen

Vraag en antwoord

Hieronder hebben we enkele veel gestelde vragen opgelijst. Als u uw antwoord niet terug vindt dan kan u gewoon even contact met ons opnemen.

Ik heb een bestelling gedaan maar geen e-mail met betaalinstructies gekregen?

We doen er alles aan om e-mails vanuit de webshop zo correct mogelijk te versturen. Als je e-mails niet meteen in je Inbox kan vinden raden we je zeker aan ook bij de ongewenste e-mails te kijken. Als je de e-mail dan nog niet kan terug vinden stuur je best een e-mail naar shop@clubbokal.be.

Kan ik mijn tickets ook gewoon op de smartphone tonen?

Onze scanners kunnen nog geen barcode scannen op een smartphone dus het duurt iets langer om u in te checken. De voorkeur gaat dus uit naar het afdrukken van de tickets.

Ik ben mijn tickets vergeten af te drukken of thuis vergeten? Kan ik binnen?

Zeker weten. Wij kunnen betaalde tickets ook opzoeken maar het neemt wat meer tijd in beslag. Tickets afgedrukt meenemen heeft dus wel de voorkeur.

Ik heb tickets betaald maar nog niet ontvangen?

Het versturen van de tickets gebeurt niet automatisch. Wij verwerken de betalingen in principe dagelijks maar dat lukt niet altijd. De PayPal betalingen komen bij ons rechtstreeks binnen. De bankoverschrijvingen kunnen tot 2 werkdagen in beslag nemen.

Als u na 3 werkdagen nog geen tickets hebt ontvangen mag u ons een e-mail sturen naar shop@clubbokal.be.